Açıktan – Yeniden Atanmaya Hak Kazanan Akademik Personel İçin Yapılacak İşlemler

– Enstitümüz ilanlarına başvuru işlemleri tamamlandıktan sonra Ön değerlendirme ve Giriş Sınavı aşamalarını geçen öğretim görevlisi ve araştırma görevlisi adayları ile jüri işlemleri tamamlanan öğretim üyesi adaylarından Enstitü/Fakülte Yönetim Kurulu Kararı doğrultusunda atanmaya hak kazanmış bulunanların  atama işlemlerinin gerçekleştirilmesi için istenilen belgeler ve göreve başladıktan sonra yapılması gereken işlemler aşağıda sıralanmıştır.

Teslim Edileceği Yer: Rektörlük Binası Personel Daire Başkanlığı Akademik Kadro ve Atama Şube Müdürlüğü No: MP-Z-5 İrtibat No: 0 232 750  6110 – 6106 – 6121

 

*  DİPLOMALAR-DENKLİK BELGESİ (Noter Tasdikli örneği veya asılları ile birlikte önlü arkalı fotokopileri getirildiği takdirde fotokopileri tarafımızca onaylanabilir.)

* SAĞLIK RAPORU (“Görevini yapmaya engel teşkil edecek rahatsızlığı bulunmadığına” dair Sağlık Bakanlığı ya da Üniversite hastanelerinin psikiyatri polikliniğinden alınacak uzman hekim sağlık raporu.)

* ADLİ SİCİL KAYDI (Savcılıktan veya E-Devletten alınabilir.)

* FOTOĞRAF (2 Adet ve son altı ay içerisinde çekilmiş olmalıdır.)

* ASKERLİK DURUMU BELGESİ

– Tecilli olanların tecilli olduğuna ilişkin Askerlik Şubesinden alınan bir belgeyi (E-Devletten alınan belgeler kabul edilir.)

– Askerliğini yapmış olanların terhis belgesinin bir örneğini getirmeleri gerekmektedir.

* MAL BİLDİRİM FORMU  (https://personel.iyte.edu.tr/veriler/)

(Önlü Arkalı çıktı alınıp tek sayfa halinde doldurulup tarih atılıp imzalanarak teslim edilmesi gerekmektedir.)

 

GÖREVE BAŞLADIKTAN SONRA YAPILMASI GEREKEN İŞLEMLER

□ KAMU GÖREVLİLERİ ETİK SÖZLEŞMESİ:  (https://personel.iyte.edu.tr/veriler/)

Enstitümüz Senatosunun 25.12.2018 tarih ve 24/2 sayılı kararı ile kabul edilen Etik Davranış İlkeleri ve Etik Kurulu Yönergesi uyarınca imzalı olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

□ E-POSTA ADRESİ :

– İYTE e-posta adresiniz var ise Personel Daire Başkanlığına evrak teslimi sırasında bildiriniz.

– İYTE e-posta adresiniz yok ise; “https://bidb.iyte.edu.tr/” sayfasından “Formlar” menüsünden Personel E-Posta Açma Talep Formunu indiriniz. Formu doldurup, imzalatıp görev yaptığınız birimin sekreterliğine başvurunuz. Bilgi İşlem Daire Başkanlığı, e-posta adresinizi açtıktan sonra birimimize bildirmektedir.

 

(Evraklarınızdan fotokopi olarak teslim etmek istediğiniz var ise   “ASLI GİBİDİR”  onayı için orjinali ile birlikte birimimize başvurabilirsiniz.)

(İşlemleriniz devam ederken kurumumuzun anlaşmalı olduğu bankadan (İş Bankası Urla Şubesi) hesap açtırarak Maaş İşleri Şube Müdürlüğüne teslim ediniz. )

-Gerekli belgeleri teslim eden ve güvenlik soruşturması tamamlanan personel için Rektörlük Onayı hazırlanarak ilgili birime bildirilir.  İlgili birim personelin hangi tarihte göreve başladığını Personel Dairesi Başkanlığına üst yazı ile bildirecektir. Bu tarih personelin memuriyete başlama tarihi olup mali-özlük hakları bu tarih ile başlar.