HİZMET BELGESİ VE PERSONELİN ÜNİVERSİTEMİZDE GÖREV YAPTIĞINA İLİŞKİN BELGENİN DÜZENLENMESİ

HİZMET BELGESİNİN DÜZENLENMESİ

Kişiler kendilerine ait hizmet belgelerini alabilmek için Personel Daire Başkanlığı’na yazmış oldukları dilekçeleri ile başvuruda bulunurlar. Gelen dilekçeye Personel Daire Başkanlığımızca evrak kayıt tarihi ve evrak numarası verilir.Dilekçenin kayıt altına alınmasından sonra, özlük işleri programından kişiye ait iki adet hizmet belgesi çıktısı alınır ve düzenleyen kişi ile amir tarafından imzalanır.Kişi hizmet belgesinin bir nüshasını Dairemize gelerek imza karşılığında elden teslim alır. İsteyene Posta yolu ile ulaştırılır. Hizmet belgesinin diğer nüshası kişinin dilekçesi ile birlikte dosyasına kaldırılır.

 

 

GÖREV YAPTIĞINA İLİŞKİN BELGENİN DÜZENLENMESİ

Kişilerin, Kurumumuzda görev yaptıklarına ilişkin bir belge istemeleri durumunda  Personel Daire Başkanlığı’na dilekçe ile başvuruda bulunmaları gerekir. Gelen dilekçeye Personel Başkanlığımızca evrak kayıt tarihi ve evrak numarası verilir.Dilekçenin kayıt altına alınmasından sonra, özlük işleri programından kişinin kimlik bilgileri, emeklilik sicil numarası,işe giriş tarihi ile ünvanı ve birimi gibi bilgiler İlgili Makama başlığı altında yazılan evrakta belirtilir. Evrak iki nüsha şeklinde hazırlanır ve her iki nüsha da üst amir tarafından imzalanır.Kişi görev yaptığına dair belgenin parafsız nüshasını imza karşılığında elden teslim alabilir. İsteyene posta yolu ile ulaştırılır. Belgenin paraflı nüshası, kişinin dilekçesi ile birlikte dosyasına kaldırılır.